Sicillië dag 6!

23 augustus 2019 - Rotterdam, Nederland

Hoi hoi,

Nou dat was mijn vakantie dan. Om 04:15 ging mijn wekker en deed ik de laatste dingetjes in mijn koffer. Laatste check up of ik niks in mijn kamer had laten liggen en ik kon gaan uitchecken. Daar moest ik nog eens even €17,50 afrekenen aan toeristenbelasting.

Om 05:15 kwam de bus aan die mij naar het vliegveld zou brengen. Ondertussen nog een paar stops om wat anderen op te halen.

Op het vliegveld duurde het erg lang met mijn baggage afgeven. Ik had van te voren al online ingecheckt, maar ik moest alsnog in dezelfde rij staan. Daarna door de douane heen en klaar was kees. Ik had even een rondje gelopen en om 08:00 kon ik al aan boord. Uiteindelijk vloog ik pas om 09:10, na wat vertraging te hebben.

Ik zat met gemixte gevoelens in het vliegtuig. Bij dat ik weer naar mijn eigen bedje kon, mijn hondjes, mijn familie en gewoon weer lekker onder de mensen te zijn. Anderszijds vond ik het ook erg jammer, omdat mijn avontuur hier ten einde kwam. In het vliegtuig heb ik de gehele reis mijn boek gelezen. Het is een dik boek, dus heel mijn vakantie heb ik er wel aan gezeten. Hij is bijna uit!

Om 11:40 was om geland en kon ik op zoek gaan naar mijn koffer. Lekker makkelijk en dichtbij, baan 2. Ik heb ongeveer een kwartier gewacht en daar kwam mijn koffer eindelijk voorbij. Klaar om te gaan!

Eenmaal door de poortjes heen zag ik daar een verassing.. Ik zag mijn ouders, mijn zusje en mijn nichtje. Mijn nichtje die sinds kort kon lopen, kwam blij en enthousiast naar mijn toe! Dat was leuk aankomen zo moet ik zeggen.

Op naar de auto en natuurlijk zijn we even onderweg gestopt. Ik zal er verder niks over zeggen, want iedereen die mij kent weet dus al waar we gestopt zijn 😂 Heeeeerlijk 🤗

Eenmaal thuis, nadat ik met mijn hondjes geknuffeld had zou ik even de binnenkant van mijn ogen gaan bekijken. Uiteindelijk heb ik bijna 2,5 uur in coma gelegen. Ik had het kennelijk nodig!

Zo en nu lig ik weer in mijn eigen bedje, mijn eigen kussen en ga ik aftellen tot mijn volgende avontuur!

Ik ben erg blij dat ik dit heb gedaan en dat ik dit heb doorgezet. Ik ben erg trots op mezef en heb er veel van geleerd. Ik ben mezelf tegengekomen en heb van vele avonturen genoten. Ik ben blij dat ik mijn reis heb kunnen bijhouden middels deze blog. Zo had ik toch een beetje het gevoel dat ik niet alleen was. Bedankt voor het lezen en voor de leuke reacties! Tot de volgende avonturen!

Groetjes,

Cheryl

1. Sebastiaan:
    23 augustus 2019
    Dat was natuurlijk een heerlijke pitstop bij de Mac en vast ook nog ff langs de wc 😂😂😂
  2. Willie:
    23 augustus 2019
    Een mooi en leuk avontuur, maar gelukkig ook weer veilig thuis 👍😘
  3. Steph:
    24 augustus 2019
    Ik ben ook onwijs trots op jou ❤️ Dit kunnen ze niet meer afpakken van jou!!!
  4. Ester:
    25 augustus 2019